https://docs.google.com/presentation/d/1xhMNSi5F1gCW-HHfuZmSgJ0WaapIIVxBkZmtHFjEaBk/edit?usp=sharing
Тема уроку:
Живи, вода - природи скарб безцінний
Структура уроку
https://docs.google.com/document/d/1BhFyJhuG4BDSNjvDrDSOumzeUg_Akx8ow-HfAIpv5OE/edit?usp=sharing
Тема уроку:
Живи, вода - природи скарб безцінний
Вода – чисте джерело життя.
Тип уроку: застосування знань та формування вмінь і
навичок.
Технологія: особистісно-орієнтоване навчання.
Основні цілі уроку:
а) діяльнісні:
- сформувати: активно-пізнавальну екологічну
позицію учня щодо збереження та очищення водних багатств планети, вміння
правильного використання і економії води, уяву про велике її значення у житті;
- удосконалювати бажання учнів розуміти всю
цінність води, як основи збереження здоров’я кожної людини, всього життя на
Землі;
- розвивати інтерес до нового пізнання
природи, до екологічних знань, вміння самостійно міркувати, узагальнювати,
висловлювати власну думку, висувати проблему, шукати шляхи її розв’язання,
спостерігати та обробляти результати, вміння працювати в парах, групах;
б) навчальні:
- навчити учнів розуміти та уявляти всю
цінність і значення води у житті кожної людини, про шляхи її очищення та
способи охорони від забруднення, про участь учнів в охороні й збереженні водних
ресурсів;
- вивчити правила економного, дбайливого та
бережливого використання безцінного скарбу природи – води, розширити кругозір
учнів про очищення води та її чинники.
Розумові операції: аналіз, синтез, аналогія, порівняння, узагальнення.
Епіграф уроку: „Очищаймо ріки, очищаймо води, як матусю
рідну бережімо природу!“
https://docs.google.com/document/d/1BhFyJhuG4BDSNjvDrDSOumzeUg_Akx8ow-HfAIpv5OE/edit?usp=sharing
Тип уроку: застосування
знань та формування вмінь і навичок
Технологія: особистісно орієнтоване навчання
Основні цілі уроку:
а) діяльнісні:
- сформувати вміння правильного використання мовного етикету, норм культурної
поведінки в громадських місцях;
- удосконалювати вміння орієнтуватися у нормах поведінки в громадських
місцях та різних формах вітання в певних ситуаціях;
- розвивати пізнавальні можливості учнів, вміння самостійно міркувати,
доводити свою думку;
б) навчальні:
- навчити учнів оперувати ввічливими мовними формами, правильно вживати
слова етикету, чемно поводитись у громадських місцях;
- вивчити правила норм культурної поведінки в громадських місцях, вживання
мовного етикету.
Розумові операції: аналіз, синтез, аналогія, порівняння
Структура уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар