Приємного перегляду!

28 лютого 2017 р.

Аналіз науково-методичної роботи вчителів початкових класів за І семестр 2016 – 2017 н.р.

                         




Практичний семінар – кругозір заступників директорів з навчально-виховної роботи


Посібник "Використання технологіі особистісно орієнтованого навчання в початковій школі "


https://docs.google.com/presentation/d/1xhMNSi5F1gCW-HHfuZmSgJ0WaapIIVxBkZmtHFjEaBk/edit?usp=sharing


Тема уроку:
Живи, вода -  природи скарб безцінний 



Тема уроку:
Вода – чисте джерело життя.
Тип уроку:  застосування знань та формування вмінь і навичок.
Технологія:     особистісно-орієнтоване навчання.
Основні цілі уроку:
а)  діяльнісні:
-    сформувати: активно-пізнавальну екологічну позицію учня щодо збереження та очищення водних багатств планети, вміння правильного використання і економії води, уяву про велике її значення у житті;
-    удосконалювати бажання учнів розуміти всю цінність води, як основи збереження здоров’я кожної людини, всього життя на Землі;
-    розвивати інтерес до нового пізнання природи, до екологічних знань, вміння самостійно міркувати, узагальнювати, висловлювати власну думку, висувати проблему, шукати шляхи її розв’язання, спостерігати та обробляти результати, вміння працювати в парах, групах;
б)  навчальні:
-    навчити учнів розуміти та уявляти всю цінність і значення води у житті кожної людини, про шляхи її очищення та способи охорони від забруднення, про участь учнів в охороні й збереженні водних ресурсів;
-    вивчити правила економного, дбайливого та бережливого використання безцінного скарбу природи – води, розширити кругозір учнів про очищення води та її чинники.

Розумові операції:   аналіз, синтез, аналогія, порівняння, узагальнення.
Епіграф уроку:    „Очищаймо ріки, очищаймо води, як матусю рідну бережімо природу!“

Структура уроку 
https://docs.google.com/document/d/1BhFyJhuG4BDSNjvDrDSOumzeUg_Akx8ow-HfAIpv5OE/edit?usp=sharing






Тема:         Чемним треба бути всюди.
Тип уроку:   застосування знань  та  формування вмінь і навичок
Технологія:        особистісно орієнтоване навчання
Основні цілі уроку:
а)       діяльнісні:
- сформувати вміння правильного використання мовного етикету, норм культурної поведінки в громадських місцях;
- удосконалювати вміння орієнтуватися у нормах поведінки в громадських місцях та різних формах вітання в певних ситуаціях;
- розвивати пізнавальні можливості учнів, вміння самостійно міркувати, доводити свою думку;
б)       навчальні:
- навчити учнів оперувати ввічливими мовними формами, правильно вживати слова етикету, чемно поводитись у громадських місцях;
- вивчити правила норм культурної поведінки в громадських місцях, вживання мовного етикету.
Розумові операції:       аналіз, синтез, аналогія, порівняння
Структура уроку









Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *